20 Eylül 2015 Pazar

Evde Yapıyorum (DIY): Peeling

   Herkese yeniden merhaba! Cilt bakımı aslında olmazsa olmazlarımız arasında olması gereken bir şey. Yüzünüzü temizlemek, nemlendirmek, ölü derilerden arındırmak gibi temel adımlarımız var. Bugün üzeride duracağımız konuysa cildi ölü derilerden arındırmak. Bunu peel-of maskelerle ya da peelinglerle sağlayabilirsiniz. 
  
  



 Cildinize bakım yapmak istiyor fakat ürünlere para harcamak istemiyorsanız işte size evde yapabileceğiniz çok basit bir peeling tarifi! 
  Malzemeler: 
    >Zeytin yağı ( doğal olmasına dikkat ediyoruz)
    >Türk kahvesi
Zaten evlerimizde sürekli bulunan malzemelerden oluştuğu için bu peeling harika :) Birer tatlı kaşığı alarak iki ürünü de karıştırıyoruz. Fotoğraftaki hale gelecek.


Daha sonra karışımla nazikçe cildimize masaj yapıyoruz. Kahve iri parçalı olmadığı için yüzünüzde çizilme olmayacaktır. Yeterince masaj yaptıktan sonra ürünü cildimizde 5 dakika kadar bekletiyor daha sonra su ile duruluyoruz. Durulama sırasında malzemenin gözünüze kaçmamasına özen verin çünkü kahve kaçınca inanılmaz bir batma oluyor. Yaşadım, test ettim: hoş bir his değil :/ Bu arada bu miktarda ürün benim yüzüme yetti de arttı bile :) Ben de kalanı elime sabunlar gibi uyguladım ve harika bir sonuç aldım, deneyebilirsiniz :) Suyla duruladıktan sonra rahatsız edici olmasa da cildinizde yağ kalıntısı kaldığını cildinizin su tutmamasından da fark edebilirsiniz. Bu nedenle günlük yıkama jelinizle de yüzünüzü yıkadıktan sonra bebek poposu gibi bir cilt sizin :) İhtiyaç duyuyorsanız bunun ardından günlük nemlendiricinizi de uygulayabilirsiniz.
   Umarım beğendiğiniz ve yararlı bir yazı olmuştur. Daha fazla diy isterseniz veya sorunuz varsa bana yorumlardan ya da mail hesabımdan ulaşmayı, instagram ve twiter hesaplarıma göz atmayı unutmayın! Bir sonraki yayında görüşene kadar hoşçakalın :)

3 yorum:

  1. blogunu takibe aldım canım :) instagram dan da takipteyim sni de bana beklerim :) bu tarifi bende ok severek yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunuzu takibe ve izlemeye aldım bana da beklerim görüşmek üzere =)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    instagram: @kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil